ГИД
![]() |
ТОП 10 сұрақ |
![]() |
ПИК |
![]() |
Домофон |
![]() |
Бейне бақылау |
![]() |
Лифттерге ТКК |
![]() |
Энергия және жылумен жабдықтау |
![]() |
Газбен жабдықтау |
![]() |
ҚТҚ шығару |
![]() |
Сумен жабдықтау және суды бұру |
![]() |
Көрсеткіштерді беру |
![]() |
Төлем жүргізу |
Төлем жүргізу
Төлем жүргізу тәсілі |
Бірыңғай төлем құжаты бойынша коммуналдық төлемдерді бірнеше тәсілмен төлеуге болады:
Интернет-банкинг
Банк кассалары
Төлем терминалдары және төлем жүйелері
ТҮБІРТЕКТІ ТӨЛЕУ КЕЗІНДЕ ҚАТЕЛЕСІП КЕТСЕҢІЗ |
Егер сіз коммуналдық қызметтерді төлеу кезінде қателессеңіз не істеу керек?
Жағдайлар әртүрлі. Мысалы, сіз сомаларды қызметтер бойынша дұрыс бөлмедіңіз немесе басқа шотты төледіңіз.
Бұл жағдайда Сізге қажет:
интернет-банкинг арқылы төлем жасаған кезде: төлем жасалған күні Банктің Call-орталығына төлемнің күшін жою туралы өтінішпен жүгінуге болады;
терминалдар арқылы төлеген кезде: терминалдық компаниялардың қолдау қызметіне хабарласыңыз;
Банк кассасы арқылы төлеген кезде: чекте көрсетілген нөмірлер бойынша немесе банк бөлімшесіне жүгіну.
"Егер Банк немесе терминалдық компания төлемді болдырмау немесе өзгерістер енгізу мүмкін еместігін хабарласа, не істеу керек?
Бұл жағдайда қате аударылған сомаларды қайтару туралы арызбен тікелей қызмет берушілерге (электр, су, қоқыс және т.б.) жүгінуге болады.
Өзіңізбен бірге жеке куәлігіңіз, төлем чекі немесе түбіртегі болуы керек. Егер сіз бөтеннің түбіртегін төлесеңіз, қате төлем жасалған абоненттің жеке шотының иесінен жазбаша келісім де болуы қажет."
Екінші деңгейлі банктердің Call - орталықтарының нөмірлері:
"Қазақстан Халық Банкі" АҚ: 71-11;
"ForteBank" АҚ: 75-75 (ұялы телефоннан);
"Еуразиялық банк" АҚ: 77-22;
"First Heartland Jysan Bank" АҚ: 77-11;
"Kaspi Bank" АҚ: 99-99;
"Қазпочта" АҚ: 14-99.
Жағдайлар әртүрлі. Мысалы, сіз сомаларды қызметтер бойынша дұрыс бөлмедіңіз немесе басқа шотты төледіңіз.
Бұл жағдайда Сізге қажет:
"Егер Банк немесе терминалдық компания төлемді болдырмау немесе өзгерістер енгізу мүмкін еместігін хабарласа, не істеу керек?
Бұл жағдайда қате аударылған сомаларды қайтару туралы арызбен тікелей қызмет берушілерге (электр, су, қоқыс және т.б.) жүгінуге болады.
Өзіңізбен бірге жеке куәлігіңіз, төлем чекі немесе түбіртегі болуы керек. Егер сіз бөтеннің түбіртегін төлесеңіз, қате төлем жасалған абоненттің жеке шотының иесінен жазбаша келісім де болуы қажет."
Екінші деңгейлі банктердің Call - орталықтарының нөмірлері: