ГИД
ТОП 10 сұрақ | |
ПИК | |
Домофон | |
Бейне бақылау | |
Лифттерге ТКК | |
Энергия және жылумен жабдықтау | |
Газбен жабдықтау | |
ҚТҚ шығару | |
Сумен жабдықтау және суды бұру | |
Көрсеткіштерді беру | |
Төлем жүргізу |
ТОП 10 сұрақ
КӨРСЕТКІШТЕРДІ БЕРУГЕ АРНАЛҒАН БАЙЛАНЫС НӨМІРЛЕРІ |
«Астана Су Арнасы» МКК Call-орталығы 1302, 270-370. Электронды пошта: astanasu1302@gmail.com, 1302@astanasu.kz
«Астанаэнергосбыт» ЖШС Call-орталығы - 91-88-88, 91-83-33. www.astanaenergosbyt.kz
«Астана қаласының орталық газбен жабдықтау» ЖШС-нің 69-58-49 Call-орталығы. Электронды пошта: pokazaniegaz@mail.ru. Хабарласа алмаған жағдайда түбіртекті тұтынушы өзі толтырады.
БТҚ ҚАЙДА ТӨЛЕУГЕ БОЛАДЫ? |
ТҮБІРТЕК ТӨЛЕУШІЛЕР АТЫН НЕМЕСЕ САНЫН ҚАЛАЙ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ? |
Аты-жөні, саны бойынша деректерді енгізу үшін қызметті жеткізушімен байланысу қажет. Өзіңізбен меншік иесінің жеке куәлігі, пәтердің меншіктігін растайтын құжаттар болуы тиіс.
❗️ «Астана-ЕРЦ» ЖШС-не деректер қызмет көрсетушілерден автоматты түрде берілетін болады.
Қызмет жеткізушілерінің мекенжайы:
«Астанаэнергосбыт» ЖШС:
Қ. Мұңайтпасов көшесі, 6;
Абылай хан даңғылы, 49;
Бөгенбай батыр даңғылы, 24/1;
Сығанақ көшесі, 25 ("Аңсар" БО)
«Астана Су Арнасы» МКК:
Бөгенбай даңғылы, 50;
Қ. Мұңайтпасов көшесі, 8/1;
Сауран көшесі, 7г
Бараев көшесі 23
«Clean City NC» ЖШС:
Бараев көшесі 23
Немесе "IQala" қалалық қызмет көрсету орталығына Мәмбетов к. 24, "Аффари" БО хабарласуға болады т. 8 (7172) 27 23 14.
ТҮБІРТЕКТІ ТӨЛЕУ КЕЗІНДЕ ҚАТЕЛЕСІП КЕТСЕҢІЗ |
Егер сіз коммуналдық қызметтерді төлеу кезінде қателессеңіз, не істеу керек?
Жағдайлар әр түрлі болады. Мысалы, сіз соманы қызметтер бойынша қате бөледіңіз делік немесе түбіртек бойынша басқа шотқатөледіңіз.
Бұл жағдайда Сізге қажет нәрсе:
- интернет-банкинг арқылы төлесеңіз: төлем жасалған күні Банктің Call-орталығына төлемнің күшін жою туралы өтініш беру;
- терминалдар арқылы төлесеңіз: терминалдық компанияларды қолдау қызметіне жүгіну;
- банк кассасы арқылы төлеген кезде: чекте көрсетілген номерлер бойынша немесе банк бөлімшесіне жүгіну.
Егер Банк немесе терминалдық компания төлемнің күшін жою немесе өзгерістер енгізу мүмкін еместігі туралы хабарласа, не істеу керек?
Мұндай жағдайда қызмет көрсетушілерге (электр қуаты, су, қоқыс және т. б.) қате аударылған сомаларды қайтару туралы өтінішпен жүгінуге болады.
Өзіңізбен бірге жеке куәлік, чек немесе төлем туралы түбіртек болуы керек. Егер сіз басқаның түбіртегін төлесеңіз, жеке шотына қате төлем жүргізілген абоненттің жазбаша келісімі болуы қажет.
Екінші деңгейдегі банктердің Call - орталықтарының нөмірлері:
- "АТФ Банк" АҚ: 24-24 (ұялы телефоннан), 8 8000 800 283 (қалалық нөмірлерден), +7 705 776 88 62 (онлайн WhatsApp чат 9:00 бастап 21:00 дейін);
- "Қазақстан Халық Банкі"АҚ және "Қазком" АҚ: 71-11 (ұялы телефоннан), + 7 (727) 259-07-77 (қалалық);
- "Forte Банк" АҚ: 75-75 (ұялы телефоннан);
- "Қазпочта" АҚ: 14-99 (қалалық: тегін, мобильді: 18 тг/мин), +7 702 008 1499 (Аctiv үшін), +7 707 255 1499 (Теле2 үшін), +7 700 353 1499 (Аltel үшін);
- "Нұрбанк" АҚ: 25-52 (ұялы телефоннан), +7 707 000 25 52 (WhatsApp), +7 747 000 25 52 Нұрбанк Bot WhatsApp);
- " Еуразиялық" АҚ: 77-22 (ұялы телефоннан);
- "First Heartland Jysan Bank" АҚ: 77-11 (ұялы телефоннан);
- "Kaspi Вank" АҚ: 99-99 (ұялы телефоннан).
ҚЫЗМЕТТЕР БОЙЫНША ДҰРЫС ЕМЕС ЕСЕПТЕУЛЕР, ҚАЙДА ХАБАРЛАСУҒА БОЛАДЫ? |
Бірыңғай төлем құжатын басып шығару үшін деректерді қызметтерді жеткізушілер береді.
Егер қызмет көрсетушілер (электр, жылу, су және т.б.) төлеуге шотты дұрыс қоймаған болса, қызмет көрсетушіге тікелей жүгіну қажет.
БТҚ ҚҰРАМЫНАН ҚЫЗМЕТТІ АЛЫП ТАСТАУ |
БТҚ ҚАЙДАН АЛУҒА БОЛАДЫ? |
Егер сіз түбіртекті жоғалтсаңыз, Р. Мамбетова көшесі, 24, "Аффари" БО (iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) мекен-жайындағы түбіртек көшірмесін ала аласыз,өзіңізбен меншік иесінің жеке куәлігі болуы тиіс.
ТӨЛЕНГЕН ТӨЛЕМ АҒЫМДАҒЫ АЙДЫҢ ТҮБІРТЕГІНІҢ «ТӨЛЕМ» БАҒАНЫНДА КӨРСЕТІЛМЕГЕН |
БІЗ ТҮБІРТЕКТІ ҚАШАН АЛАМЫЗ? |
✅ 10-ны мен 11-і күні аралығы –online(терминалдар, интернет банкинг, Астана-ЕРЦ сайты) қарау және төлеу үшін барлық интернет ресурстарда түбіртектердің электрондық нұсқасы қолжетімді.
✅ әр айдың 11-нен 12-не дейін- егер сіз шоттардың электрондық таратылуына қол қойсаңыз;
✅ ай сайын 13-і мен 17-сі күн аралығында – егер із қағаз түбіртекті конвертте алатын болсаңыз.
❗️ Түбіртектерді жеткізу бойынша сұрақтар туындаған жағдайда, Сіз келесі нөмірлер бойынша хабарласа аласыз 109.
❗️ Түбіртек жоғалған немесе бүлінген жағдайда, Сіз Мәмбетов к. 24, "Аффари" БО мекен-жайынан ;(iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) бойынша қайта алуға болады.
БТҚ ЭЛЕКТРОНДЫҚ МЕКЕН-ЖАЙҒА АЛУ |