˅
  • KZ
  • RU
Наши контакты
Фронт-офис iKomek QALA QYZMET.KZ 109:
г.Астана, улица Азербайжана Мамбетова 24, БЦ Аффари, 1 этаж.
Время работы: в будние дни с 09:00 до 20:00 часов. Без перерыва на обед.
Суббота, Воскресенье – выходные.

Представительства iKomek QALA QYZMET.KZ 109:
г.Астана, проспект Кабанбай батыра 33, здание акимата района Есиль;
г.Астана, проспект Тауелсіздік 7, здание акимата района Алматы.
Время работы: в будние дни с 09:00 до 18:00 часов. Обед с 13:00 до 14:30 часов. Суббота, Воскресенье – выходные.

Для получения консультации и информации Вы можете позвонить в Единый контакт-центр iKomek по номеру:  109.

ГИД

ТОП 10 сұрақ


КӨРСЕТКІШТЕРДІ БЕРУГЕ АРНАЛҒАН БАЙЛАНЫС НӨМІРЛЕРІ
  • • Су есептегіш құралы үшін:
    «Астана Су Арнасы» МКК Call-орталығы 1302, 270-370. Электронды пошта: astanasu1302@gmail.com, 1302@astanasu.kz
  • • Электр және ыстық су есептегіш құралдары үшін:
    «Астанаэнергосбыт» ЖШС Call-орталығы - 91-88-88, 91-83-33. www.astanaenergosbyt.kz
  • • Газ есептегіш құралы үшін:
    «Астана қаласының орталық газбен жабдықтау» ЖШС-нің 69-58-49 Call-орталығы. Электронды пошта: pokazaniegaz@mail.ru. Хабарласа алмаған жағдайда түбіртекті тұтынушы өзі толтырады.
  • БТҚ ҚАЙДА ТӨЛЕУГЕ БОЛАДЫ?
  • Интернет-банкинг арқылы
  • Банктердің кассалары арқылы
  • Банктердің төлем терминалдары арқылы
  • Мобильді қосымшалар арқылы (ОйБай, BI Clients)
  • "Астана-ЕРЦ" ЖШС сайты арқылы (сайтта тіркелу қажет)
  • ТҮБІРТЕК ТӨЛЕУШІЛЕР АТЫН НЕМЕСЕ САНЫН ҚАЛАЙ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ?

    Аты-жөні, саны бойынша деректерді енгізу үшін қызметті жеткізушімен байланысу қажет. Өзіңізбен меншік иесінің жеке куәлігі, пәтердің меншіктігін растайтын құжаттар болуы тиіс.

    ❗️  «Астана-ЕРЦ» ЖШС-не деректер қызмет көрсетушілерден автоматты түрде берілетін болады.

    Қызмет жеткізушілерінің мекенжайы:

    «Астанаэнергосбыт» ЖШС:
    Қ. Мұңайтпасов көшесі, 6;
    Абылай хан даңғылы, 49;
    Бөгенбай батыр даңғылы, 24/1;
    Сығанақ көшесі, 25 ("Аңсар" БО)

    «Астана Су Арнасы» МКК:
    Бөгенбай даңғылы, 50;
    Қ. Мұңайтпасов көшесі, 8/1;
    Сауран көшесі, 7г

    Бараев көшесі 23

    «Clean City NC» ЖШС:
    Бараев көшесі 23

    Немесе "IQala" қалалық қызмет көрсету орталығына  Мәмбетов к. 24, "Аффари" БО   хабарласуға болады т. 8 (7172) 27 23 14.



    ТҮБІРТЕКТІ ТӨЛЕУ КЕЗІНДЕ ҚАТЕЛЕСІП КЕТСЕҢІЗ

    Егер сіз коммуналдық қызметтерді төлеу кезінде қателессеңіз, не істеу керек?
    Жағдайлар әр түрлі болады. Мысалы, сіз соманы қызметтер бойынша қате бөледіңіз делік немесе түбіртек бойынша басқа шотқатөледіңіз.
    Бұл жағдайда Сізге қажет нәрсе:
    - интернет-банкинг арқылы төлесеңіз: төлем жасалған күні Банктің Call-орталығына төлемнің күшін жою туралы өтініш беру;
    - терминалдар арқылы төлесеңіз: терминалдық компанияларды қолдау қызметіне жүгіну;
    - банк кассасы арқылы төлеген кезде: чекте көрсетілген номерлер бойынша немесе банк бөлімшесіне жүгіну.

    Егер Банк немесе терминалдық компания төлемнің күшін жою немесе өзгерістер енгізу мүмкін еместігі туралы хабарласа, не істеу керек?

    Мұндай жағдайда қызмет көрсетушілерге (электр қуаты, су, қоқыс және т. б.) қате аударылған сомаларды қайтару туралы өтінішпен жүгінуге болады.
    Өзіңізбен бірге жеке куәлік, чек немесе төлем туралы түбіртек болуы керек. Егер сіз басқаның түбіртегін төлесеңіз, жеке шотына қате төлем жүргізілген абоненттің жазбаша келісімі болуы қажет.

    Екінші деңгейдегі банктердің Call - орталықтарының нөмірлері:
    - "АТФ Банк" АҚ: 24-24 (ұялы телефоннан), 8 8000 800 283 (қалалық нөмірлерден), +7 705 776 88 62 (онлайн WhatsApp чат 9:00 бастап 21:00 дейін);
    - "Қазақстан Халық Банкі"АҚ және "Қазком" АҚ: 71-11 (ұялы телефоннан), + 7 (727) 259-07-77 (қалалық);
    - "Forte Банк" АҚ: 75-75 (ұялы телефоннан);
    - "Қазпочта" АҚ: 14-99 (қалалық: тегін, мобильді: 18 тг/мин), +7 702 008 1499 (Аctiv үшін), +7 707 255 1499 (Теле2 үшін), +7 700 353 1499 (Аltel үшін);
    - "Нұрбанк" АҚ: 25-52 (ұялы телефоннан), +7 707 000 25 52 (WhatsApp), +7 747 000 25 52 Нұрбанк Bot WhatsApp);
    - " Еуразиялық" АҚ: 77-22 (ұялы телефоннан);
    - "First Heartland Jysan Bank" АҚ: 77-11 (ұялы телефоннан);
    - "Kaspi Вank" АҚ: 99-99 (ұялы телефоннан).

    ҚЫЗМЕТТЕР БОЙЫНША ДҰРЫС ЕМЕС ЕСЕПТЕУЛЕР, ҚАЙДА ХАБАРЛАСУҒА БОЛАДЫ?

    Бірыңғай төлем құжатын басып шығару үшін деректерді қызметтерді жеткізушілер береді.

    Егер қызмет көрсетушілер (электр, жылу, су және т.б.) төлеуге шотты дұрыс қоймаған болса, қызмет көрсетушіге тікелей жүгіну қажет.

    БТҚ ҚҰРАМЫНАН ҚЫЗМЕТТІ АЛЫП ТАСТАУ
    Қызметті бірыңғай төлем құжатынан алып тастау үшін, тұтынушы жылжымайтын мүлікке иелігін растайтын және жеке басын куәландыратын құжаттарды, жазбаша өтінішпен бірге тікелей қызмет жеткізушісіне хабарласуы керек.
    БТҚ ҚАЙДАН АЛУҒА БОЛАДЫ?
    Сіз, біздің сайтымыздан www.aerc.kz өзіңіздің жеке кабинетіңізден БТҚ жүктей аласыз.
    Егер сіз түбіртекті жоғалтсаңыз, Р. Мамбетова көшесі, 24, "Аффари" БО (iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) мекен-жайындағы түбіртек көшірмесін ала аласыз,өзіңізбен меншік иесінің жеке куәлігі болуы тиіс.
    ТӨЛЕНГЕН ТӨЛЕМ АҒЫМДАҒЫ АЙДЫҢ ТҮБІРТЕГІНІҢ «ТӨЛЕМ» БАҒАНЫНДА КӨРСЕТІЛМЕГЕН
    Бірыңғай төлем құжаты ағымдағы айдың 25-не дейін төленуі тиіс. Жүйе автоматтандырылған болғандықтан, төлем мерзімі кеш болған жағдайда жүргізілген аударымдар ағымдағы айдың түбіртегінде көрсетілмейді. БІРАҚ сома Сіздің жеке шотыңызға есептелген және ол келесі түбіртекте көрінеді. НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? Келесі айда Сіз қызметтер бойынша төленген соманы алып, айырмашылықты төлеу қажет болады. Түбіртек осы және өткен соманы ескере отырып түзетіледі. Және жаңа шот келесі айда шығады.
    БІЗ ТҮБІРТЕКТІ ҚАШАН АЛАМЫЗ?
    Коммуналдық қызметтер үшін түбіртектерді жеткізу мерзімдері:
    ✅ 10-ны мен 11-і күні аралығы –online(терминалдар, интернет банкинг, Астана-ЕРЦ сайты) қарау және төлеу үшін барлық интернет ресурстарда түбіртектердің электрондық нұсқасы қолжетімді.
    ✅ әр айдың 11-нен 12-не дейін- егер сіз шоттардың электрондық таратылуына қол қойсаңыз;
    ✅ ай сайын 13-і мен 17-сі күн аралығында – егер із қағаз түбіртекті конвертте алатын болсаңыз.
    ❗️ Түбіртектерді жеткізу бойынша сұрақтар туындаған жағдайда, Сіз келесі нөмірлер бойынша хабарласа аласыз 109.
    ❗️ Түбіртек жоғалған немесе бүлінген жағдайда, Сіз Мәмбетов к. 24, "Аффари" БО мекен-жайынан ;(iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) бойынша қайта алуға болады.
    БТҚ ЭЛЕКТРОНДЫҚ МЕКЕН-ЖАЙҒА АЛУ
    Егер сіз тұрғын үй иесі болсаңыз, Астана-ЕРЦ сайтына тіркеліп www.aerc.kz, сіз онлайн режимінде қағаз түбіртектен бас тарта аласыз. Тіркелгеннен кейін өзіңіздің жеке шотыңызды қосып, "E-mail таратуға жазылу" бөліміне өтіңіз. Көрсетілген тармақтарды толтырып, куәліктің көшермесін қосыңыз. Содан кейін жіберіңіз. Сондай-ақ, Сіз өтінімді жеке куәлігінің көшірмесімен Мәмбетов к. 24, "Аффари" БО (iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) мекен-жайында қалдыра аласыз.