˅
  • KZ
  • RU
Наши контакты
Фронт-офис iKomek QALA QYZMET.KZ 109:
г.Астана, улица Азербайжана Мамбетова 24, БЦ Аффари, 1 этаж.
Время работы: в будние дни с 09:00 до 20:00 часов. Без перерыва на обед.
Суббота, Воскресенье – выходные.

Представительства iKomek QALA QYZMET.KZ 109:
г.Астана, проспект Кабанбай батыра 33, здание акимата района Есиль;
г.Астана, проспект Тауелсіздік 7, здание акимата района Алматы.
Время работы: в будние дни с 09:00 до 18:00 часов. Обед с 13:00 до 14:30 часов. Суббота, Воскресенье – выходные.

Для получения консультации и информации Вы можете позвонить в Единый контакт-центр iKomek по номеру:  109.

ГИД

Төлем жүргізу


Төлем жүргізу тәсілі
  • Интернет-банкинг арқылы
  • Банктердің кассалары арқылы
  • Банктердің төлем терминалдары арқылы
  • Мобильді қосымшалар арқылы (ОйБай, BI Clients)
  • "Астана-ЕРЦ" ЖШС сайты арқылы (сайтта тіркелу қажет)
  • ТҮБІРТЕКТІ ТӨЛЕУ КЕЗІНДЕ ҚАТЕЛЕСІП КЕТСЕҢІЗ

    Егер сіз коммуналдық қызметтерді төлеу кезінде қателессеңіз, не істеу керек?
    Жағдайлар әр түрлі болады. Мысалы, сіз соманы қызметтер бойынша қате бөледіңіз делік немесе түбіртек бойынша басқа шотқатөледіңіз.
    Бұл жағдайда Сізге қажет нәрсе:
    - интернет-банкинг арқылы төлесеңіз: төлем жасалған күні Банктің Call-орталығына төлемнің күшін жою туралы өтініш беру;
    - терминалдар арқылы төлесеңіз: терминалдық компанияларды қолдау қызметіне жүгіну;
    - банк кассасы арқылы төлеген кезде: чекте көрсетілген номерлер бойынша немесе банк бөлімшесіне жүгіну.

    Егер Банк немесе терминалдық компания төлемнің күшін жою немесе өзгерістер енгізу мүмкін еместігі туралы хабарласа, не істеу керек?

    Мұндай жағдайда қызмет көрсетушілерге (электр қуаты, су, қоқыс және т. б.) қате аударылған сомаларды қайтару туралы өтінішпен жүгінуге болады.
    Өзіңізбен бірге жеке куәлік, чек немесе төлем туралы түбіртек болуы керек. Егер сіз басқаның түбіртегін төлесеңіз, жеке шотына қате төлем жүргізілген абоненттің жазбаша келісімі болуы қажет.

    Екінші деңгейдегі банктердің Call - орталықтарының нөмірлері:
    - "АТФ Банк" АҚ: 24-24 (ұялы телефоннан), 8 8000 800 283 (қалалық нөмірлерден), +7 705 776 88 62 (онлайн WhatsApp чат 9:00 бастап 21:00 дейін);
    - "Қазақстан Халық Банкі"АҚ және "Қазком" АҚ: 71-11 (ұялы телефоннан), + 7 (727) 259-07-77 (қалалық);
    - "Forte Банк" АҚ: 75-75 (ұялы телефоннан);
    - "Қазпочта" АҚ: 14-99 (қалалық: тегін, мобильді: 18 тг/мин), +7 702 008 1499 (Аctiv үшін), +7 707 255 1499 (Теле2 үшін), +7 700 353 1499 (Аltel үшін);
    - "Нұрбанк" АҚ: 25-52 (ұялы телефоннан), +7 707 000 25 52 (WhatsApp), +7 747 000 25 52 Нұрбанк Bot WhatsApp);
    - " Еуразиялық" АҚ: 77-22 (ұялы телефоннан);
    - "First Heartland Jysan Bank" АҚ: 77-11 (ұялы телефоннан);
    - "Kaspi Вank" АҚ: 99-99 (ұялы телефоннан).